Mercan_35 Hicran57 malesef iğne olanı sgk karşılamıyor hap olanı karşılıyor Fiyatınada yuhhhh yani ben kasımda 580 e alıyordum Bu fahiş zam nedir yaaa😳🤔
Mzzz Melisahmet canım bende hamileliğimin ilk 3 ayında günde 2 kere vurunuyordum Öcal şubat mart ayinda kullandım o zaman 550 tlydi galiba 3 günde bir aliyorduk of çok zor günlerdi 🥺