Hicran57 hayır canım progestan değil ben her ikisinide kullandım prolutexin muadili farklı. Progestan vuruldu bana kanama alanım olduğund 3 gün felçli gibiydim bende inliyodum hareket ederken😅😂 bana progestanı fitil yoluyla veriyo hap olanını iğneyi 1 kere vurdurdu. Progestan iğnesi daha kuvvetli. Prolutexi karından en ince iğneyle olmaha basladım 5. Ayım doktora dedim artık iğneyi zor yapıyorum kanıyo diye duruma baktı keselim dedi sizide kesmek zorunda karındaysa o kanama alanını durdurup bebek düşük yapmamak icin.progestana devam ediyorum hala sabah aksam fitil olarak kanama alanı azalmış dağılmıs tam gecene kadar onu kullandırır. Senin neyin var canım