Zeyynnpp Ceydametee benim özeldi kadın doğum doktoru biraz yüksek çıkınca dahiliye gönderdi orda da yüksek çıkınca endokrin bölümüne gondermisti.. sizin düzenli gittiğiniz bı doktorunjz varmi
Ceydametee Handesel bende öyle diye biliyorum doktor herhangi bir sıkıntı yok ilaçların yan etkisi dedi sadece
Ceydametee Zeyynnpp bir tane doktor buldum Yalova’da yaşıyorum baya iyiymiş özel hastanede eğer hamileysem ona gidicem
-melikee Erken gebelik testlerinde regl den 10 gün öncesine kadar varsa silinik bir şekilde de olsa gösteriyor ben de o şekilde öğrenmiştim