Zumra_zelal3 Temmuz anneleri hep kız gibi sanki 😀 bende bu gün 12 +2 olduk 11 + 4 de doktor erkek gibi dedi net Bi şey demedi tekrar randevu alıp gideceğim bir kızım var gönlüm erkek bebisden yana bakalım hayırlısı 🤩
Mervepera Zumra_zelal3 hayırlısı olsun canım bilmiyorum çözemedim ama galiba çogunluk kız demen gibi 🤭🤣
tugbaa1202 Zumra_zelal3 kizlar siz genel olarak nasıl temmuz annesi oluyorsunuz ya. 😅 herkes max 12-13 haftalik temmuz annesiyim yazmis. Ben 17+5 bugun temmuz annesiyim saniyordum 😅😅
esss_92 Mervepera bende temmuz annesiyim şu an da 13+3 deyi geçen hafta gittiğimde söylemedi birdahaki kontrolüm de 15 haftalık olmuş olacak 2 oğlum var bizde heyecanla bekliyoruz 😊
Sevde11 Mervepera ben de temmuz annesiyim inşallah oğlum olacağını ogrendik🥰sagsalim gelsin tüm bebekler🥰
Asya20203 Mervepera 15+4 ile erkek olduğunu öğrendik 12. Haftada da tahmin edilmişti ama emin değildik herkesin gönlünce olsun 😍