Ymr06 Sym_nr benim oğlum 21 den sonra hiç yüzünü gostermedi sadece bir kere ayrıntılı da görmüştük ama onun aynısı çıktı 😂 doktor banada öyle dedi büyüdükçe zorlaşıyormuş görmek 🙈🤭
Sym_nr Ymr06 yaaa hiç gitmesem mi bilemedim valla 😄😄 yüzünü göremeyeceksem boşuna özele gitmeyeyim 🤭🤭🤭
Melos066 Ozgeunuvar ya personlemissiniz birde bilginiz vardır belki Lokman hekim de 29 haftaliga siyah beyaz ulturason kağıdı veriyorlar mı acaba
Ozgeunuvar Melos066 ben Etlik Şehir Hastanesinde görev yapmaktayım. Lokman hekimi hiç bilmiyorum ama bana muayene gittiğimde hem siyah beyaz hem de renkli vermişlerdi
Melos066 Ozgeunuvar kaç haftalık gittiniz etlikte takipteyim bende hangi bölümdesiniz bı kolay gelsin derim 😊
Melos066 Ozgeunuvar ay orası neresi ki kadın doğum ve genel hastaneyi ful biliyorum ama orayı bilmiyorum
Ozgeunuvar Melos066 idari birimdeyim acil ambulans girişinin yan tarafındaki bina görmemiş olmanız normal ama hastalarla bi işimiz yok gelip gitmezler
Sym_nr Safie2020 a-life iyiymiş canım renkli ultrason da varmış bende daha randevu almadım muayene fiyatı nasıl bilmiyorum oraya gidicem heralde ama ilk defa gideceğim için sıkıntı olur mu acaba takipli değilim ya. Sen buldun mu bi yer
Safie2020 Sym_nr yok bnde bakmadm da duru top merkezi varmış 290 TL renkli bakıyormuş uygun ama 10 dk falan dedi muayene süresine bir de fotoğrafi siyah beyaz veiryormus ama
Sym_nr Safie2020 siyah beyazsa gerek yok bence canım yaa devlette de bazı doktorlar veriyo siyah beyaz