Safie2020 Renkli ultrason cihazı olan yerler neresi kızlar . Hiç gidip kontrol olanınız oldu mu yakın zamanda. Fiyatları nedir acaba
Sym_nr Safie2020 bende araştırcam şuan 28 haftalığız 30.haftamda falan renkli ultrason olan bi hastaneye normal muayeneye gidip fotoğraf almak istiyorum yoksa detaylı ultrasonum falan çoktan yapıldı devlet hastanesinde yaptırdım hepsini ama anı olması için ve artık büyüdüğü için renkli bi fotoğraf istiyorum 😍
TurgutElif Devlet hastanesinde parasız yapıyorlar özelde de ne kadar bilmiyorum ama geçen sene bin liraydı.simdi ne kadar
Ozgeunuvar Safie2020 hayır ya siyah beyaz bile vermiyorlar Etlik Şehir de çalışıyorum personel olmama rağmen sadece bir kere siyah beyaz alabildim ben de geçen gün lokman hekime gittim orda renkli gördüm
Asude1698 Sincan Koru Hastanesi’nde Kadriye hocaya 515 TL’ye muayene olup renkli ultrason resmi istemiştim vermişlerdi. 12 Aralık civarıydı. Yılbaşından sonra zam geldi mi bilmiyorum. Ancak dediğiniz şey detaylı ultrasonsa o daha pahalı diye biliyorum
Safie2020 Asude1698 evet detaylı ultrason daha pahalıdır tabi o yüzden bebeği bir kez olsun renkli görmek resim almak istiyorum o yüzden renkli muayene eden bir yer arıyorum
Gksslm Safie2020 Bende renkli ultrason istiyordum bi resim hatıra için Sincan lokman hekime aldım randevuyu orası yapıyormuş bi gidip bakacağım
Safie2020 Sym_nr bende mi büyüyünce gitsem acaba . Ben 23 haftayim yeni girdim detayliya ama memnun kalmadım çocuğu bana hiç göstermedi ekranı cevirmedi
Dadymom1 Sym_nr Aynı şekilde 30.haftada renkli ultrasona gittim ancak Doktor geç kalmışsınız bebek büyüdükçe görüntü alamıyoruz daha küçükken gelmeliydiniz dedi. Nitekim Kızım kendini de göstermedi zaten 😅
Sym_nr Safie2020 devlette yaptırdıysan gerçekten bebeği göremiyosun bende araştırcam hastane bulursam buraya yazayım canım 🧚♀️🩷
Sym_nr Dadymom1 aaa ciddi mi yaa 😄😄 bende yüzü gözü net belli olsun diye bekledim yine de aklımda kalmasın bi gideyim bakayım ne diyecek doktor
Ozgeunuvar Sym_nr Dadymom1 ben 34+3 de gittim gayet ağzı yüzü burnu her şeyi belliydi bana da böyle dediler ama dinlemedim ne alaka sadece daha hareketli olduğu için yakalaması biraz zor oluyor ama doğduğundani haline en çok bu zamanlardaki hali benzeyecek sonuçta
Dadymom1 Sym_nr Evet bizde sizin gibi düşünüp beklemiştim ama muazzam hayal kırıklığı oldu 😅😅 deneyin bakalım bir
Ymr06 Sym_nr benim oğlum 21 den sonra hiç yüzünü gostermedi sadece bir kere ayrıntılı da görmüştük ama onun aynısı çıktı 😂 doktor banada öyle dedi büyüdükçe zorlaşıyormuş görmek 🙈🤭
Melos066 Ozgeunuvar ya personlemissiniz birde bilginiz vardır belki Lokman hekim de 29 haftaliga siyah beyaz ulturason kağıdı veriyorlar mı acaba