Kızlar merhaba daha önce 27 haftalık ikiz bebeklerimi rahim kısalığı hunileşme ve açıl kaynaklı erken doğum yapmıştım ve bebeklerimi kaybetmiştim. 16 ay sonra tekrar tüp bebek denedik şu an çok riskli bir hamilelik geçiriyorum 5,5 haftadan 10 haftaya kadar ara ara kanamalarım oldu progestan fitil ve proluton dupot iğne kullanıyorum. Bu gebeliğim de ikiz olarak başladı ama karnımdaki bebeğin bir tanesi 7,5 haftada kalp atışları durdu. Periontoloji yakın takipliyim. Doktorum geçen haftalarda gereksiz Serklaja karşıyım diyip 35mm olan rahim uzunluğuma dikiş atmamıştı takip edeceğiz kısalmaya başlarsa o zaman yaparız demişti ve yalnız 3 hafta içerisinde 26 mm kadar kısaldı sürekli yatıyordum iş yapmıyordum ona rağmen kısaldi ilişki vs.de en baştan beri yasamiyorduk ve doktor hunileşmem ve açıklığımın olduğundan bahsederek acil serklaja almamız gerekiyor bu rahim bu bebeği kaldırmaz 24 haftayı göremezsin görsen de rahim tamamıyla kısalmış olur ama o haftadan sonra iş işten geçer yapamayız dedi. Çok korkuyorum. Süreç nasıl ilerliyor nasıl dikkat etmem gerekiyor sizler nasıl yaptınız saklajdan sonra ne gibi ilaçlar kullandınız nelere dikkat ettiniz beni neler bekliyor fikirlerinize ve yorumlarınıza ihtiyacım var 🙏