Ben 32 haftalik hamileyim. 16.haftaya kadar etlik sehir hastanesine takipliydim oraya gidiyordum. Orda bi doktora denk geldim ve cok sevmiştim cok ilgiliydi ama oyle boy kilo vs bise soylemiyolar tabi ve hep kendisi oliyordu. Sonra bunlarin rotasyonlari oluyor gebelikte olan menopoza geciyor vs falan. O baska yere gecince randevu aldigim doktorlar hic kendiso girmedi hep asistan vardi. İkili testte vs dogru duzgun bilgi vermediler korkuttular beni. Gebe okuluna gidersen tek kisilik oda ayarlama yuksek olabiliyordu. Bi de refakatcim esim vs derseniz oncelik verebilirler. Simdi Keçiören medicalparka takipliyim. Cok memnunum iyiki gecmisim diyorum. Hafif kanama yasamistim 14. Haftada. Etlik acile gittim asistan plesanta asagida falan dedi hocasina gosterdi o plesanta degil falan dedi guvenim kırıldı