Kızlar 6 haftalık hamileyim. Ankara Gülhane ve etlik arasında kaldım sizce hangisi daha iyi ? İkisinde de aldığın doktordan farklı kişiler stajyerler muayene ediyormuş. Gülhaneye gidiyorum şu anlık doktorlar iyi geldi sizce gülhane mi etlik mi ? Doğumdan sonra iki kişilik odalar mı veriliyor ? Refakatçi kabul ediyorlar ve erkek olsa sorun oluyor mu ?