Tugce-K Snmtrgt kesinlikle öyle. Ben küçükyalı delta hospital’da talipliydim ama pazar günü ve geceydi nöbetçi doktorları yoktu. Mecburiyetten lütfi kırdara gitmek zorunda kalmıştım. Bi daha gitmek zorunda kalırsam başka bi devlet hastanesini tercih ederim.
Yaprakdokumuseverr Snmtrgt hayır memnun kalmadım ben zaten öylesine gidiyorum arada yapılan tahliller ve ayrıntılıya gün almak için normalde özel takipliyim
Naaagihannnn Semakaya25 tuzla devlet hastanesine basladim osman sertac die bi doktor var odasina girdigim an kendimi özel klinigine gitnis gibi hissettim🙂