Snmtrgt bir kere aciline gittim berbat ötesi muamele, sıfır ilgi, neredeyse tüm personeller tersler vaziyetteydi. 2,5 saat beklemiştim. Aşırı kanaması olan başka bir kadıncağızı azarlaya azarlaya bi hal olmuşlardı. Doğumu gelen bi hastayı da bekletip, ordan oraya saçma sapan bir şekilde götürdüler. Kadın artık ağlıyordu. Umurlarında bile değildi. Hepsine şahit olmak psikolojimi bozdu. Allah gerçekten düşürmesin🙄🙄