Merv18 ben tek doz oldum onu da zorla yani sağlık ocağındaki hemşire inatla yapmadı erken dedi ben de memleketimde oldum 2. Aşı için gribimin geçmesini bekledim aradım geç olmuş artık tek doz yeter dedi. Normalde yapılsın diye zır zır ararlar bana da böylesi denk geldi. 36. Haftaya kadar yapılıyor yazıyor internette ben 32. Haftamdayım acaba tek doz yeterli olur mu yoksa yaptırabilir miyim hiç bilmiyorum 🤷🏼♀️