papatya42 bizimde bir oğlumuz oluyor Allah’ın izniyle inşallah benim eşiminde gönlü Muhammed isminde yana Muhammed istiyor bende çok arada kaldım kararsız kaldım güzel bir isim ama bazıları diyor ki kızınca çocuğa bağrıyoruz veya bazen kötü kelime çıkıyor ağzımızdan saygısızlık olur veya dişarda başka biri çocuğa kufur eder filn diyor ben hocaya sordum hiç bir sıkıntı yok koyabilirsiniz tek de diyor ama benim gönlüm yinede rahat etmiyor bizde şimdi Alparslan ve Kerem düşünüyoruz eşim Alparslan koyalım diyor ben keremle arasında gitip geliyorum ama biliyorum ki eşimin aklında Muhammed ismi kalacak ama benim de içim rahat etmiyor ya 😣😣😣 ağır gelen diyen var kötü konuşunca saygısızlık olur diyen var bazıları da alakası yok konulabilir bilir diyor bazıları tek koymayın diyor o yüzden içim hiç rahat değil 😔🥺