nuraysrhn beyhan3678 güzelmiş ama karan çok war ya biraa deişik we farklı istiorum da aslinda karel düsündük ama farkli deişik isimlerede açığım 🤣
nuraysrhn cokbilmismom güzelmiş ilk bizde ata düşünmüştük ama ata kemal koymak isterdim lakin bi yakınımn cocugunun ismi
Bebekbeklrkn papatya42 nuraysrhn Modern olması çok önemli değil bence Kuranda geçen Muhammed daha güzel
papatya42 nuraysrhn Bende Alparslan istiyorum ama eşim Muhammed diyor tek başına ağır bir isim diyorlar iki isimde istemiyorum bilmiyorum nasıl olacak 1 ay falan var doğuma rabbim nasip ederse inşallah
dilaraRecep nuraysrhn evet bende ilkkez onda duymuştum sen farklı isim istediğin için yazdım ben Allah nasip kısmet ederse Alparslan koymayı düşünüyorum