Aycaataman yaaa gerçekten şuan o kadar rahatladım ki ben Manisalı olarak Urfa’da yasiyorum eşimin görevi nedeniyle hiç yiyemezdim bende seviyorum diye annem poşetlerle getirmiş çıntar bozulmasin diye evde haslamis öyle getirdi burda soğanla kavurdu gömeci de temizledi on kat sudan geçirdi öyle soğanla kavurdu gömeci baya yedim ama zehir muhabbetinden tirstigim için kırmızı çıntari çok sevmeme rağmen yiyemedim üç dört lokma anca o bile bı acaba dedirtti korkmama sebep oldu 🙉