Adenala birmeleginannesi_ Duruladıgında kokusu kalmıyor canım bu toksoplazma nedeniyle sebze meyveleri öyle yıka demişti doktorum 😇
birmeleginannesi_ Adenala evet banada dedi de ben hiç yapmadim meyvelerin kabuğunu soyuyorum genelde yesilligide bol bol yıkayarak yiyiyorum 🙉
birmeleginannesi_ Pamuk bende bulamadım annem getirdi banada haşlayıp burda kavurdu çok güzeldi de çok yiyemedim korkudan üç dört lokma 🙉
Pamuk birmeleginannesi_ Yeniliyor benim kardeşim hamileyken çok yedi.Ah birde kızartmasi olacak unlu😋
birmeleginannesi_ Pamuk onu yemedim kaynanam söyledi ama biz soğanla kavurup yiyiyoruz valla hiç bilmiyorum yenir mi yenmez mi korktugumdan üç dört tane yedim ekmekle bıraktım 🙉
ayssgl_ birmeleginannesi_ tabiki kişiden kişiye değişir ama ben 2 tabak yedim limonu sıkınca dayanamayıp çok şükür sıkıntı olmadı canım 🙏🏼
Gamze_yildirim birmeleginannesi_ hamilelikte mantar yiyip zehirlenen birine denk gelmiştim hastanede hamile olunca kültür mantarı hariç mantar yemiyorum çok lezzetli hepsi de korkuyorum o gün o kadını öyle görünce bende de korku kalmış
birmeleginannesi_ Gamze_yildirim hadi ya.. bende zehirliliginddn korkup bıraktım üç dört taneden bişey olur mu acaba ya 🙉
birmeleginannesi_ Pamuk bende çok kisitlamiyorum kendimi bide ilk üç ay bizden beslenmiyor diye yedim ama cintardan bı hafif tırstım 🙉
Aysnk birmeleginannesi_ bu ara çintari bol yedim güvenilir kişilere sordum emin oldum doğru mantar olduğuna bide önden eşime yedirdim 😅 bı sıkıntı olmadı şükür
birmeleginannesi_ Aysnk benimde annemlerin aldığı hep bı yer var ordan almışlar uzun yol gelcek diye evde haslamis burda soğanla kavurdu çok güzeldi ama ben çok yemedim korkudan sen kaçıncı haftandasin canım 🙂