Herkese merhaba, çocuğunu bakıcıya emanet edip çalışanlardan fikir almak istiyorum. Aslında ücretsiz izne ayrılıp çocuğuma kendim bakmak istiyordum ama ekonomik durumumuz elveremeyecek gibi duruyor.31.haftamdayım henüz ama hamileliğimi öğrendiğim andan itibaren bu konu çok canımı sıkıyor.Ben öğretmenim bu seneyi raporla olursa raporla olmazsa ücretsiz izinle kapatmaya çalışacağım.Okullar açıldığında bebeğim 7 ay civarı olacak.Nasıl olacak? Ek gıdada sorun yaşar mıyım , o aylarda bebeklerin nasıl bir düzeni olmalı? Öğretmen olan varsa, ders programımı ne olacak şekilde müdürden rica edersem çocuğum için iyi olur? Sizin bakıcılarınız bebeğinizi kaç gün kaç saat bakıyor ve ne kadar ücret veriyorsunuz? Bu ücrete neler dahil? Çocuğunu bakıcıya emanet edip memnun olan pişman olan? Sormayı unuttum daha çok detay var bana deneyimlerinizden yola çıkarak tavsiye ve önerilenizin her türlüsünü bekliyorum. Teşekkür ederim şimdiden.