Ben bırakmayı değil de nasıl bağımlı oluyo insanlar bunu anlamıyorum psikolojik bi durum bu içmeyen biri olarak söylemiyorum bunu liseden beri içen biriyim ve beyinde bitiyo bence aşabilirsiniz senelerce paket paket içtim annemlerin yanına gittiğimde aylarca içmedim asla aramadım, evlendim ağzıma sürmedim, sonra tekrar başladım ama hiç tiryaki olmadım bazen günlerce içmiyodum hiç aramıyodum şimdi hamileliği öğrendiğimden beri ağzıma sürmedim, uzun süre devamlı olarak içtiğim zamanlarda dahi bırakmam hiç zor olmadı, sigara size değil siz sigaraya hükmederseniz ağzınıza bile sürmezsiniz, keyfi bişey bu bağımlılık olmamalı