Benimde 5. Haftada açık pembe akıntı oldu bir defa doktora gittim kanama alanı dusuk riski yok dedi yerlesmedir dedi ama yinede progesteron yazdı önlem amaçlı. Genelde kanama kirmizi ve yoğunsa riskli o yüzden kendini sakin tut en kısa vakitte de doktoruna görün bence