Yerleşme kanaması olabilir haftanız uygun 8. Haftaya kadar olabiliyor panik yapmayın stres yapmayın sakın ama kanama her durumda hocalarımın istemediği riskli gördüğü bir durumdur acilinde kadın doğum Uzmanı nöbetçi olan hastaneler mevcut bana kalırsa eğer bunlardan birine ama kadın doğum Uzmanı olması gerekir yoksa bakmazlar gitmeniz gerekir tedbiri elden bırakmamak her zaman iyidir gitmeden önce arayın imkanınız varsa ona göre gidersiniz