Dnyaa56 Hergün nerdeyse tatlı şeyler yiyorum benim gibi yiyip şeker yüklemesinde şekeri çıkmayanlar varmı acaba çnkü korkuyorum şekerim çıkıcak diye yarın şeker yüklemem var zaten
1palyaco Dnyaa56 bende tam tersi tatlı yiyemiyorum ama bazen kendimi zorluyorum ki hep tuzlu ekşi yeyipte tansiyonum olmasın diye . Dengelemeye çalışıyorum .
mervemurat16 Dnyaa56 tatlı dengenizi korumak çok önemli şerbetli ve çok çikolatalı tatlılar şekeri yükseltebilir bunun yanınsıra yulaf ve meyvelerde aynı problemi yaratabilir önce yüklemenizi yapın bir ölçümleriniz çıksın ona göre zaten doktorunuz bilgi verir belki yiyin der ama şeker oranı az bitter mesela yiyin der
An53 Maalesef ben de her gün tatlı yiyorum normalde de şekerim var bu arada çok fazla da kilo aldım ama gebelik şekerim çıkmadı çok şükür
tugcesakzci An53 normalde de şekeriniz varsa tatlı yemenize nasıl müsaade ediyorlar? Gebelik şekerinizin olması önemli değil aslında normalde şeker hastası olan gebeye direkt diyet çoğunlukla insülin veriyorlar hatta
Yasemincee26 Dnyaa56 bende malesef tatlıdan tiskindim 15 haftalık hamileyim bal ve pekmez dışı sekerli birşey ağzıma girmedi daha
tugcesakzci Dnyaa56 ben de çok yiyorum tatlıyı 😢 gebelik şekeri sadece tatlı yeyince çıkmıyor ama bilginiz olsun mesela ekmek yeyince de yükselir makarna yeyince de havuç yeyince de sadece şekerli gıda etkilemiyor🙏
asell13 Dnyaa56 bende tatlı yiyorum gün içinde illaki şerbetli sütlü çikolata fark etmiyor yiyecwm illaki şükür şekerim normal bünye istiyor galiba 🤷♀️
Enas2365 Dnyaa56 gebelik şekerim yok her gün tatlı çikolata vs. yiyorum çok canım çekiyor. Çok kilo aldım o yönden etkilendim 😬
cicekgibii_ Pamuk benimde gebelik şekerim mevcut bu hafta sürekli düşük çıkıyor aclk 68,69 geliyor toklugum 86,89,98, 110 oldu bi ara bugun pasta yedm içimde hep korku var suyum fazla ama canm çok çekti düşük olnca bi zararı olurmu sizce