Tbsra95 Aşkım bende hep testlerimi çöpe atardım. Bunu yaptım 5 dk bekledim başında yok yaaa dedim ama atmadım. Banyoda rafa koydum gittim yattım. 10 dk sonra kalktım bir baktım böyle gördüm. Ama o gün nedense atmadım. İçime dogdu da diyemiyorum umutsuzdum. Daha önce boş gebeliğim oldu onda göğüslerim çok hassastı. Bunda hiç öyle değil. Arada sızlayıp geçiyor sadece. Sadece tansiyonum düşük oradan biraz şüphelendim