11-02- seizetheday evet cnm yapmadım sancılar için bana serum taktılar serumdan sonra tekrar nst girdim bu sefer de sancı çıktı 100-80-75-50 şeklinde ama yine açılma yok ztn sezeryan olacaktım doktor yine eve yolladı sıklaşırsa gel diye evde sancı çekiyorum dayanmaya çalışıyorm
Kardelenim Razee bana hep doğsun rahatlarsın dediler olmadı 3 aylık olsun rahatlarsın dediler olmadı 6 olsun dediler olmadı 18 aylık oldu hala perişanım kimseye güvenme kendini hazırla. Daha birde ikizlerim geliyor. En iyi deliler hastanesi arayisindayim şuan.🫣😭
Sabrusebat 38+1′iz bugün, sancı gibi ağırlık rahatsızlık ayakta biraz durunca oluyor. Geceleri bel ağrısı karın gerginliği mide yanması gaz vs.. biraz psikolojik olarak da korkmaya başladım artık. Rabbim sağlıkla kavuşmak nasip etsin hepimize 🤲
Razee Kardelenim oyy maşallah olsun değer onlar için napalım Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin