NazifesEnayAkup Zseda ne dmk cnm bı faydam olursa ne mutlu bana bnde yaşadım aynı şeyleri anlıyrm sizi skıntı dgl🥰😊
Yasemin222 Kubra_haciomer hmm o zaman uzun süre kullanılmasın da bi zarar yok demekki doktorunuza sordunuzmu benm de kullanmadığım zamanlar bulantılarm son hız devam ediyor 😂
Kubra_haciomer Yasemin222 evet sordum ilaç değil b6 vitamini bu dedi bulantıyı engelliyormış doğuma kadar kullanıcam 🥹
Parsmommy Yasemin222 ben 11. Haftada teke düşürdüm sonra hiç atmadım yavaş yavaş geçti zaten sonrasında gerek duymadım 12 den sonra diyebilirim 🤗
-28- Yasemin222 bende ilk 3ay mide bulantısı kusma yaşadım 9kilo verdim prilam hiç işe yaramadı bende dramamine yyordum ama oda bulantım olunca geçince bıraktım