erikarpuz Hulo2105 az az sık sık yemeye çalışın belki öyle fayda eder ben de öyleyim deniyorum birden yememeye çalışıyorum
Elfthh Hulo2105 değil ama kendimi halsiz dusurmektense yedim ilk üç ay şimdi diyorum iyi ki yemişim çünkü üçten dörde gecrken midem kotulesmeye başladı ve hiç o kadar yiymeedim ama genelde hamurisi hariç sağlıklı beslendim ilk aylar sadece ona dikkat et doktoruna sor ama aç kalma bence
Hulo2105 Elfthh yok canım aç kalınca tansiyonum düşer gibi oluyo zaten fındık fıstık yedim şimdi bastırdı. Demek ki ara ara ağzıma kuruyemiş atıcam böyle napiyim artık
Esim sandraa2 ben de 1 hafta hiç bir şey yiyememiştim zayıflamıştım. Sabahtan akşama kadar kusuyordum. Prilam ilaç verdi doktorum şuan sadece sabah çok oluyor bulantım yine eskisine göre iyi yiyebiliyorum
Hulo2105 tubik_ önümüzdeki cumartesi gidicektik aslında 8. Haftayı geçiyordu kalp atışı için o zaman çağırdı. Ama ara ara kahverengi lekelenmem oluyor dün yazdım doktora yerleşme kanamasıdır korkma ama pazrtesi gel bakalım dedi. Yarın gidicez inşallah duyarız valla çok heyecanlıyım
tubik_ Hulo2105 merhaba canım, çok sevindim. Biz de 6+6 olduk. Cuma günü gitmeye karar verdik o zaman 7+2 olacak sanırım duymuş oluruz biz de. İnşallah sağlıkla doğarlar kuzular.
Elfsnk Hulo2105 bende varım kızlar 3 aylık olduk yemekte 3 tabakta yesem 1 saat sonra yine acıkıyorum allahtan kilo allan bir yapım yok yoksa şimdiye kadar 20 kilo falan almıştım
Hulo2105 Elfsnk bence aralarda fındık fıstık yemek lazım. Bende de acıktım hemen azcık fındık yedim iyi geldi
Elfsnk Hulo2105 öyle yapıyorum zaten arada meyve arada kuruyemiş arada hurma falan yoksa hep yemekle işi götürsem fena olurum 😅
tubik_ Hulo2105 evet bi kızım var ordan biliyorum. Ama o sesi duymayı çok özledim, bir önceki hamileliğim de ise kalp atışı duyulmadı diye kürtaj olmuştum. O yüzden heyecanlıyım, inş sorun yoktur