Yenianneforum Merhaba Okuyan tüm herkese rabbim herkesin gönüle göre sağlık kolay gebelik hayırlı sağlıklı evlatlarımızı kucağımıza almayı nasip etsin. 13. Hafta resmi fakat 5 gün yorumlarınızı beklerim…!
Yenianneforum Okuyan tüm herkese rabbim kolay bir gebelik ve sağlıkla kucağına almayı nasip etsin herkese güzel eğitimli hayırlı sağlıklı evlatlar nasip olsun gebe kalmak isteyen herkese nasip olsun inşallah dua ve selam ile….
Gaye1402_ Yenianneforum ne kadar güzel yazmışsınız Allahım kabul etsin bütün duaları çok incesiniz ben erkek hissettim ☺️
Yenianneforum Edaa01 bende erkek düşünüyorum ama doktor kıza benziyor değişebilir diyor şaşırttı beni
Yenianneforum Kubra-00 cok eminsiniz teşekkürler bakacaz doktor kız 16. Hafta net söylerim dedi hayırlısı inşallah canım
Kubra-00 Yenianneforum yok hiç birşey söylememişti doktorum sadece bekle kesinleşsin demişti. Kesen erkek kesesine benziyor