Rumeysaaa67 littlefish bu akşam çay saati yapacağız ağlayan pasta kısır pişi tuzlu kurabiye yapicagim tatlım bitti hazır diğerlerini çay saatine yakın yapicam😊
M198935 Rumeysaaa67 biz de de aynı annem geldi doğuma :) haftaya doğum var temizlik yaptık dünden yaş pasta yapmıştı annem çocuklara bende kısır börek yapıcam çay daha ne olsun :)
Dadymom1 kahvesever__ Fırının ızgara bölümünde, pul biber, tuz, yağ, isot ile bir güzel harmanlayın, aralarına kuyruk yağı da takın ama, dolapta biraz dinlensin (45 dk) sonra fırına 🫠