Neslihan_Celik Benim gibi olan var mı?çok merak ediyorum tombul bir bebek dedi doktorum ultrasonun yanılma payı da olabiliyormuş ama 400 gr kadar dedi sizce ne kadar doğrudur 2900 olabilir mi bu haftada
Fatmanuray_0610 Neslihan_Celik bende bu hafta içinde gittim 33 haftalık bebegim bana da 2200 gram denildi ve gayet iyi denildi sizin ki gerçektende biraz tombik herhalde 😁😁🥰
Fundatercuman Neslihan_Celik Benim 32+4te 2400’dü. Şuan 33 olduk ama ne kadar olduğunu yarın öğrenicem size yakındır muhtemelen
MasalAlparslanMom Neslihan_Celik +olarak dusunmeyin -olarak ta olabilir o yanılma payi 🤗 yigenim 32 haftada doğdu. 2 hafta öndeydi gelişimi annesinin sağlık problemleri için erken alındı. 2300 Gr doğdu
minikmucizeemaak Neslihan_Celik Ablamın bebeği 4600 dü net 4300 doğdu ben 37+2 de doğum yaptım pazartesi kontrolde 2600 dü perşembe 2900 kg doğdu. Az da fazla da yanılma payı olabiliyor tabi
Aysecikkk_ Maşallah ben tam 33 haftalıkken 2 kilo 200 gramdı gayet iyi dedi doktorum haftasıyla uyumlu dedi. Sizin miniş biraz tombul olcak sanırım
Neslihan_Celik Aysecikkk_ babasıda 4 kilo dünyaya gelmiş sanırım gene çekecek yanılma payı olabiliyor mu gerçekten onu çok merak ediyorum 400 gr kadar yanılma payı olabiliyor dedi ultrasonda doktorum ama
Neslihan_Celik Fatmanuray_0610 inanın taşımakta bile güçlük çekiyorum artık 🫢 Rabbim hepimizin bebeğini sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin yarabbim 🤲🏻
Neslihan_Celik Fundatercuman erkek mi sizinkide benimki gibi sanırım bu erkek bebeklerde oluyor genelde
Neslihan_Celik Birde korkuyorum ya hastane çıkışları olmazsa çocuğuma diye sizce yenidoğan hastane çıkışları dar gelir mi :(
MasalAlparslanMom Neslihan_Celik o kizçemiz 1,5 yaşında artık iyi maşallah.annesi yüksek tansiyon hastasıydı oyuzden erken alındı bebek
ElifKarata Neslihan_Celik seker yüklemesi yaptrdysanz gebelik sekerinz cikmadiysa normal kilosu iri Bi bebektir yapısaldir.benm 34 de 2600 tü mesela senin ki 35 36 haftayla uyumlu .
Neslihan_Celik ElifKarata benim şekerim hep düşüktür kendimi bildim bileli bu durumdan dolayı doktorum sizin zaten düşük boşu boşuna şeker yüklemesi yapmamıza gerek yok dedi
YldrmNUR Kızlar bebişlerinizin boyu kaç cm oldu? Yenidoğan takımlar 50 cm yazıyor da bi kaç tane beğendiğim var indirimdeyken alsam diyorum kararsızım @Neslihan_Celik @Fundatercuman @Fatmanuray_0610