Anladım sağlıkla kucağınıza alın inşallah bende zıbınları uzun kollu tulum şeklinde aldım içliklerini kısa kollu almıştım hepsini de uzun almiyim dedim dediğiniz gibi ilk bahar olduğu için serin de geçebilir hasta olmasın miniklerimiz cinsiyeti belli olmuştur sizin de benim kızım olcak 💝