Kubracls Ilaydaile bende oda yapmayanlardanım tekzen den aldım 3 kapaklı canım 300 liraydı bir bakabilirsin istersen ☺️
dunyam3105 Ilaydaile güle güle kullanın hangisini aldınız ☺️ burdan çilek sahiplerine sesleniyorum komisyon alıcam 😂