Miracalp34 bebek hareket ettikçe vajinada batma hissi bıçak saplanma hissi olur sancı da girer gibi olur. Normal yani doğurana kadar olur bu . Normal doğum istiyorsan iyi bir şey korkma. Sezeryan istiyorsan kötü bir şey demek değil ha yanlış anlama sakın😂 erken doğum mu olur endişesinede kapılma. 22 haftalıkken başaşağı dönmüştü o zaman dan 39. Haftaya kadar çektim yani Ssvd istediğim içinde güzel sonuç verdi çektiklerim çok şükür Allah’ıma 🥰