tugcesakzci ben gereksizliğini savunmuyorum bu postta yazdığımı iyi okusaydiniz. Açlık tokluk bakıldıktan sonra gerek duyulursa Şeker yüklemesi yapılacakdı dedim.
Hem 2li test 3lü test bunları da yaptırmadım ben. İnsanın şahsi düşünceleri olamaz mı.
Size de çok kolay geliyor insanları suçlamak.
Hamile bir kadın sık sık kan tahlili veriyor ve şekere ordada bakılıyor aslında çoğu kadın bunun farkında değil. Gebelik şekerini doktorlar kanda çıkan Şekerden anlayabiliyorlar. Bunları bildiğim için konuşuyorum. Sanki insan öldürdüm niye vicdanım sızlasın ki.
Zaten burda doktor antibiyotik veriyor, kullanmalımıyım diye postlarda soruyorlar. Bizim lafımızla iş yapacaklarsa doktorlar niye var