_btl5860 Yagmurguzel01 teşekkürler ama 2 hafta idare ile geçti sabah kahvaltida bile aci yiyordum ya nasil asermek 🙄
Mutluluk71 Yagmurguzel01 ya bende bunu sormak istiyordum deli gibi acı yiyorum ama bebesim dogdugunda çok gazlı olur felan diyorlar ne bu
cihangirgozde 18 hafta boyunca her sabah acı biber turşusu suyu ictim geceleri kalkıp içiyordum bazen hahühühühn
Gloria06 Yasminnnnn ben de sizin memleketten kargo ile isot getirttim onu ekiyorum yemeklerin üzerine😀 sonrası sıkıntı oluyor ama olsunn çok güzel biberiniz❤️
Esma-12 Yagmurguzel01 evet çok yedim 12 haftalık hamileyim özellikle acı biber yedim suan tiksiniyorum nedense