amayinedeiyiilerledim Yagmurguzel01 evet acılı etsiz çiğ köfte yemiştim ama sonrası mide rahatsızlığı ama olsun yerken çok güzeldi🤭😂
Yagmurguzel01 turkan403 oh mis ahahas bende şimdi acı biber yedim 1 lt su içmekle meşgulüm yanıyoorummmm
Yagmurguzel01 amayinedeiyiilerledim yerken evet çok güzeldi bakalım sorun olmaz inşAllah midemde ahsjsf
turkan403 Yagmurguzel01 dikkat et dozunda ye aşerirsen biseyi sonu fena oluyo miğde şurbu verdiyse ondan icebilirsin🤷
Gloria06 Yasminnnnn ben de sizin memleketten kargo ile isot getirttim onu ekiyorum yemeklerin üzerine😀 sonrası sıkıntı oluyor ama olsunn çok güzel biberiniz❤️
_btl5860 Yagmurguzel01 teşekkürler ama 2 hafta idare ile geçti sabah kahvaltida bile aci yiyordum ya nasil asermek 🙄