Kul Sevinpoyraz günlük hayatta diyorsa zaten namaz kılarken hep çömelip kalktım etkisi olmuş olabilir bol bol yürüyüş yapıp merdiven inip çıkmıştım ayrıca sancı esnasında oradaki ebeler de bebek aşağı insin diye çömelip ikinmami söylemişlerdi
hasancihatinannesi Gozunuz aydin😊39+6 olduk ama hicbir belirtim yok cok istiyorum kendi sancimla dogurmayi nasip olur insallah😊
Kul hasancihatinannesi yürüyüşünuzu yapın merdiven inin çıkın bol dua edin kafaya da takmayin hiç beklemediginiz anda gelir inşallah 😀