SeherT ya tabiki biz bilemeyiz ama sonuçta adetinden once yapmissin beklentin oldugu icin ama erken yukselme ihtimali de cok yuksek bende o zaman böyle bilinmezligin içinde hissediyodum kendimi hep olumsuz düşündüm doktorum bana iyi düşün iyi olsun demişti sende onu yap akışına bırak düşünmemeye çalış benimde ilk gebeliğimdi ilk heyecanimdi ama soğukkanlı olmakta çok önemli