Son adet başlangıç günüm 2 Aralık akşamıydı 3 Ocak da yani adet günüme 2 gün kala kan verdim beta hcg 61.30 çıktı gebelik var fakat değerim düşük çıktı tekrar kan vermek için pazartesiyi bekliyorum ama çok tedirginim korkuyorum değer yükselecekmi yükselmeyecek mi içim içimi yiyor ilk gebeliğim tecrübesi olanlar beta değeri benim gibi düşük çıkan oldu mu sonuç ne oldu cvb verin lütfen 🥺