Yorgunanneee21 canım benimde 3 buçuk yaşında kızım var. 2 buçuk yaşında başladım eğitime dediğin gibi klozette çişini rahat yapıyordu kakasını tutuyordu korkusu vardı. Ben çok sabırlıydım kendimi onun yerine koyarak yaklaştım hep. Asla korkutmadım tehdit etmedim bağırmadım. Çoğu okuduğum yoruma burda da sinirlendim. Neyse
1 ay zorlu geçti, pedagogla giden bir arkadaşım vardı o bu konuda konuşmuş. Önerisi de mantıklı geldi. Sabırla beklemesini söylemiş. Gerçekten öyle tam kaka muhabbetine alıştırmam 1 ay sürdü. Hep kabız oluyordu tuttuğu için. Ödüllerden bahset kendinin nasıl öğrendiğini anlat ona sürekli konuş ve güvendiğini belli et. Şunu da belirtmek isterim geceleri hiç altına kaçırmadı sürekli kaldırdım. Gündüzleri çok nadir de olsa arada kaçırdı , asla kızmadım somurtmayın korkmasın. Ben olabilir annecim sen çok iyi bir şey başardın bunu öğrenme sürecimiz illa fire vericez dedim hep sarıldım