Yorgunanneee21 canım kakayı sempatik hale getirmek lazım bence. İlk zamanlar kaka pis falan dediyseniz korkmuş olabilir. Ben kızımla yapışık gibi gezdiğim için mecburen WC de de bazen yanımda oluyordu ben o zaman hep ben kakamı çişimi çok seviyorum çok komik falan diye anlatmıştım. Bide çiş eğitimine başladım ilk zamanlar kaka için hiç baskı yapmadım. İlk gün kakasını tuttu ben hiç sormadım, ikinci gün kakası için oturmak istemedi bende küloduna yapabilirsin dedim çünkü bence ilk dönem amaç kakayı vücuttan çıkarması olması kabızlığa alıştırmamak. Diğer Günde evde yere yapmış ben görmeden ama ben hiç farklı bi tepki vermedim hatta kaka gelmiş yaşasın falan dedim. Yere yaptığı kaka için ona pasta yedirdim normalde asla tatlı yedirmem ben. Kaka süprizi dedim. 2 gün sonra çişini yaparken kaka yaptı lazımlığa o zaman da hemen çok istediği bişi yedirdim her kakada sürpriz yaptım yaklaşık ilk 1 ay. Allah’a şükür hiç kabız olmadı tutmadı. Bende 30 aylıkken başladım şimdi 3 yaş 2 aylık maşallah herşey iyi. Arada hala kaçırıyor ama sorun değil alışacak illaki. Bide kaka çiş yapışkanları var duvara ondan astık oda motive etti baya.