Ebruyi Ben ilk bebegımı kaybettıgımde 8 haftalıktı kalbı durmustu kürtaj yapıldı.Çok üzülmüştüm.3 gun sonra doktorumun onayı ile tatıle gittim.10 saat yol gittim ama 2 saaten fazla oturunca sanırım pıhtı oldugu için cok agrı oluyordu.O yuzden evin içinde mutlaka hareket edın hafif hafif.Antibiyotik,agrı kesici,kanama durdurucu ve demir ilacı vermıstı.Hemen dus almak sartıyla havuza da girmiştim .Ama aşırı bir kanamam olmamıstı cok şükür.3 ay yasak vardı 2 ayda biz istemedik.Sonra tekrar hamile kaldım.O yuzden moralinizi sakın bozmayın her şerde bi hayır vardır.İnşallah tekrardan iyi haberler alırsınız😊