Ebruyi çok geçmiş olsun kuzum çok üzüldüm 😔
Ayaklarını sıcak tut kendini sıcak tut hemen ağrı kesiliyor. İlk kürtaj olup eve geldiğimde benim de ağrım vardı kat kat giyince terleyip rahatladım hiç ama hiç ağrım olmadı. Bu ay regl olana kadar kendini sıcak tut hemen toplanıyorsun canım. Ve ben ilk gün yattım sadece ertesi gün ayaklandım. İkinci günde çalıştım