Mercimeek benimde şekerim var canım insülin kullanıyorum seninki gebelik şekeri mi yoksa normal şeker hastası mısınız 35+5 .olduk bugün tam 1 hafta sonra kontrolüm var tekrar normal istiyorum demiştim ben bakalım kontrolde tekrar konuşcaz senin bebekte irilik varmı geçen hafta gittiğimde bnmki bir hafta önde gidiyor demişti