Lenan bende aynılarını kullanıyorum bebeğim hafta olarak 2 hafta önden gidiyo benim doktorum tarzı bu belki bilemiyorum ama etrafımda iğneyi kullananlar bir hafta önce kesmiş ve doğumdan sonra bi ay kullanmış kişiden kişiye doktordan doktora değişir belki bilemiyorum en iyisi doktora sormak bu arada ben normal hayatımda da hap kullanıyorum damar hastasıyım zaten ama iğnenin bebeğe kordondan kan akışı sağladığından eminim