dolunay__ Seda_nur4760 kızmı senin benim iki oğlum var buda kiz bakalim hep öyle diyorlar kızlar çok zor doğuyor diyorlar
Seda_nur4760 dolunay__ evet ben yengemden biliyorum ilk bebeği kızdı doğum hanede acıdan doğurmuyorum ölücem falan diye sesı gelıordu 1 sene geçmeden oğlu oldu 5 dakika daha geç kalsaydık arabada doğuyordu çocuk doğumhane ye girmesi ile çıkması bır oldu ☺️