2cocukluu-annee Seda_nur4760 Allah razi olsun canim ben deil de oglum hasta o yuzden bana gecmesinden korkuyorum
dolunay__ Seda_nur4760 evet allah nasip ederse eşi aşağı kaymış yarım şekilde kapatıyor doktora söylediğimde normal doğum belki olabilirsin dedi 2 normal doğumum var Bu üçüncü
Seda_nur4760 dolunay__ hayırlısı Allah kurtarsın inşallah benim ilk gebeliğim daha bellı değil bakalım
Ruyaninprensi Son 37 ama sezaryen olacağım için 27 heyecanla bekliyoruz Allah hepimize hayırlı doğumlar nasip etsin🥰