Sevgitekin doğurdum kizlar hemde cok tuhaf oldu aksam 7 den beri suren sancim vardi cocuk tas gibi oluyodu meger kalp atislari yavaslamis hastaneye geldik nstde sanci cikmadi ama sancimi asiri hissettim 2 cm aciklik vardi tekrar nst istedi bukez kendi doktorumu aradi nobetci doktor geldi muayne etti ve acil sezeryanla doğurdum suan sabahi bekliyorum taburcu olucaz spinal oldum bel ve kesi yarasi beni mahvetti akliniz varsa net normal dogururum