moonlight41 ben sürekli yattım valla hiç iş yapmadım tek bulaşık yemek yaptım kendimi yormadan sonra hep yattım bolca dua ettim avakado kefir kuruyemiş yedim protgestan fitilde aşılama olduğumun akşamı başladım, banyoda ilk 3 gün önerilmiyo ama ben 3.gün yapmıştım