yenianne0511 İlk bebeğim olacak 2 ay olduk cinsiyet için aşırı heyecanlıyım 😂 kuru biber dolması , pudinkli pasta , et döner, nar aşerdim herşey çok canım istiyor sevmediğim şeyleri bile canım çekti sizce cinsiyeti nedir ( birde tuz ihtiyacım çok oluyordu )
Adensmom8 yenianne0511 tatlı olan herşeyi diyebilirim ama deli gibi dondurma yedim yaz kış kızım oldu 🥰
Mervenr00 yenianne0511 daha birşey aşermedim ama limonlu ekşi şeyler yiyesim geliyor sürekli. Salata bol yeşillik sürekli limonlayp yiyorum😂 oğlum olucakmis 13. Haftada öğrendik cinsiyetimizi şuan 15+1iz💙
Nur_50 yenianne0511 çilek-sütlaç-irmik tatlısı-ayva-künefe bunlar istedi canım normalde tatlı öyle çok yiyen biri değilim oğlum olacak 😃
Kbagci yenianne0511 herseyi yedim yasak olanlari bile canim ne isterse iki hamileliktede biri erkek biri kiz ben inanamiyorum böyle seylere ama bunda deli gibi cay iciyorum ve ben caydan nefret ederim aslinda
Melson20 yenianne0511 Sogan cekti canim normale hic sevmem, cinsiyeti erkek. Aserdiklerin ile cinsiyetin alakasi yok ama bu arada soyliyim 😅❤️
Yagmurakyurek yenianne0511 ben çok et çekerdi canım zeytin çok çekerdi ilk aylarda oğlum olacak inşallah şubata doğumum 🧿🩵
Sedefkitir12- yenianne0511 ilk kızımda hep ekşi yedim tatlı sürmedik ağzıma kızım oldu suan 2. Ye hamileyim hepctatşı yedim hiç ekşi yemedim bi kızım daha oluyo 🥰😅
Sibsibella İlk kuru fasulye asermistim ve çikolata sonuç erkek kızımda da limonlu dondurma asermistim
Mhtpclk Yonca_26 bendinde 5 ve 6. Haftada canım çok ıspanaklı börek istiyordu sanki heryer ıspanaklı börek kokuyodu
hellomama Oğlumda hep tost kuymak gibi peynirli şeyleri canım çekiyordu sonralarda ise full tulumba tatlısı istiyordum, şimdi ikinciye hamileyim turşu kara lahana çorbası ayva aşerdim bakacüüükkk