31 haftalik oluyor yarın bebegim. Karnım hep taş gibi. Nadiren yumusuruyor. İlk çocuğumda da böyle miydi bu haftalarda hiç hatırlamıyorum. Beni çok zorluyor. Canımı acıtıyor ittirirken. Daha iki ay var ama şimdiden ağır hissediyorum. Sizin de böyle mi bu haftalarda?