Mercimeek 3 günmüş doğum sancısı çekiyormuşum( hamileliğim böbrek ağrısıyla geçti, diye birde doktorum ay sonuna sezeryan, ondan erken olmaz ama bebek sabrsızsa erkende gele bilir demişti. Asıl olarak, ay sonu alırız dedi. bende rahat ettim. doğmaz diye) 3 gün içindemi açılmış yoksa nasıl bilemedim ama 3 gün ağrı çekmiştim suyum gelmeden yüksek tansiyonla. 3 gün sonunda da sezeryana aldılar. 2.5 açılışla